Moje Školenia
Manažérske a líderské zručnosti
Využívame zážitkové a interaktívne metódy, ktoré účastníkov zapájajú na 100 %. A-HA momenty, role play, diskusie či video tréning zabezpečia, že učenie sa stáva prirodzenou súčasťou práce.

People Management – vedenie ľudí
Rozsah: 2 dni
Ako viesť a motivovať zamestnancov
k samostatnému riešeniu úloh –
participatívny prístup.
Ako prezentovať / oznámiť rozhodnutie zamestnancovi – direktívny prístup.
Ako viesť našich zamestnancov, aby sa cítili spoluzodpovední za svoje povinnosti.
Umenie aktívne počúvať – kľúčová schopnosť manažéra/lídra .
Ako a kedy dávať vyváženú spätnú väzbu zamestnancom – korekčná a rozvojová SV.
Kontrola za účelom dosiahnutia zlepšenia.
Pravidelné hodnotenie výsledkov zamestnancov – nástroj dlhodobej motivácie.
Rozdiel medzi motiváciou a stimuláciou.

Líder ako partner v hierarchii
Rozsah: 1 deň
Prekonanie prekážok v komunikácii s
nadriadeným a kolegami.
Predaj myšlienky, návrhu nadriadenému, kolegom.
Efektívne odovzdávanie informácií v hierarchii.
Komunikácia v stresových situáciách.
Ako si zlepšiť reputáciu v očiach svojho nadriadeného pokiaľ sme urobili chybu.
Ako poskytnúť spätnú väzbu v hierarchických vzťahoch (nadriadený/kolega).

Líder a jeho tím – vedenie tímových stretnutí
Rozsah: 1 deň
Ako úspešne moderovať tímovú poradu.
Ako efektívne využiť potenciál všetkých členov tímu.
Ako riadiť tímovú prácu pre získanie spoločného tímového rozhodnutia.
Synergický efekt a ako ho v tíme dosiahnuť.
Ako motivovať tím v procese zmien.
Tímové riešenie problémov.
Budovanie dôvery v tíme a posilnenie tímového ducha.

Štýly vedenia ľudí - Leadership
Rozsah: 2 + 1 deň
Ako vybrať vhodný štýl vedenia ľudí.
Ako rozlíšiť úroveň pripravenosti zamestnancov k prevzatiu zadanej úlohy.
Akým štýlom jednať s nekompetentným a
nemotivovaným pracovníkom (direktívny štýl).
Akým štýlom jednať s nekompetentným ale
motivovaným pracovníkom (inštruktážny štýl).
Akým štýlom jednať s kompetentným ale
nemotivovaným pracovníkom (participatívny štýl).
Akým štýlom jednať s kompetentným a motivovaným pracovníkom (delegujúci štýl).
Ako pracovať s jednotlivými štýlmi vedenia ľudí pri ich dlhodobom rozvoji.
3. deň - Individuálna prezentácia výstupov z dotazníkov na situačné štýly vedenia
účastníkov tréningu - 180° spätná väzba (dotazníkové šetrenie: pohľad členov tímu vs. účastník - líder).

Líder ako kouč
Rozsah: 1 deň
Aké najdôležitejšie kvality má mať kouč?
Rozdiel medzi manažérom a koučom.
Komunikačné zručnosti kouča.
Vedenie koučovacieho rozhovoru za účelom stanovenia cieľov.
Metodológia koučovacieho rozhovoru.
Práca s cieľmi v dlhodobom horizonte rozvoja koučovaného.
Využitie koučingu v dennodennej práci manažéra pri rozvoji jednotlivcov a tímov.

Kreatívne techniky a princípy zmeny
Rozsah: 2 dni
Aké podmienky sú nevyhnutné pre úspešné kreatívne riešenie problémov.
Aké kroky musíme dodržať pri riešiteľskom stretnutí.
Aké sú techniky tvorivej práce môžeme využiť pri riešení problémov.
Ako moderovať / fasilitovať kreatívne tímové hľadanie riešení.
Praktické riešenie vlastných problémov účastníkov pri využití prezentovaných techník tvorivej práce.
Princípy riadenia zmeny.
Parametre zmeny – krivka smútku a fázy objavovania.
Mäkké zručnosti a osobnostný rozvoj
Naša filozofia je jednoduchá: od know-how k show-how – od teórie k praxi, od znalostí k udržateľnej zmene.

Efektívna komunikácia
Rozsah: 2 dni
Princípy aktívneho počúvania.
Ako eliminovať straty v komunikácii.
Komunikácia ≠ Rozprávanie – dôležitosť neverbálnej zložky komunikácie.
Človek je ako ľadovec – ako pozitívne ovplyvniť podvedomie partnera.
3 Zákony ľadovca.
Sila otázok.
Filter – uhol pohľadu na realitu.
E-mailová etiketa.
Efektívna komunikácia v rámci firmy (kolega a nadriadený).

Asertivita a riešenie konfliktu
Rozsah: 2 dni
Kľúčové kvality dôležité pre asertivitu.
10 asertívnych práv.
Emocionálna inteligencia – EQ.
Aktívne počúvať = vstúpiť do sveta tých druhých.
Asertívne techniky.
Ako povedať efektívne NIE.
Asertívna spätná väzba.
Metódy riešenia konfliktu.
Konsenzus – najlepší spôsob riešenia konfliktu.
Arbitráž / mediácia.

Sebariadenie a princípy časového manažmentu
Rozsah: 1 deň
Princípy Time Managementu IV. generácie a sebariadenia.
Reálne plánovanie svojho času.
Rozlíšenie aktivít podľa priorít.
Základné prekážky riadenia času.
Využitie a budovanie dobrých návykov pri riadení svojho času a predchádzanie stresujúcim situáciám.
Ako zamedziť vyrušovaniu pri práci.
Optimalizácia využitia svojho času pri práci s elektronickou poštou.
Ako povedať efektívne “NIE” zlodejom času.
Ako efektívne delegovať s dôrazom na optimalizáciu využitia svojho času.
Ako zvládať stres.

Zvládanie stresu
Rozsah: 1 deň
Hlavné stresory na pracovisku a ako ich odstrániť – klíma na pracovisku.
Stresové vzorce komunikácie – ako predchádzať stresovým situáciám.
Zvládanie negatívnych emócií a myšlienok.
Prístupy k poznávaniu vlastnej osobnosti v záťažových situáciách – transakčná analýza.
Ako asertívne zvládať agresiu druhých ľudí voči našej osobe.
Spôsoby relaxácie ako jedinečný nástroj boja proti psychickej únave (dynamické dýchanie, autogénny tréning).

Presvedčivá prezentácia - ako pozitívne ovplyvniť auditórium a predať myšlienku
Rozsah: 2 dni
Úspešné otvorenie prezentácie a vyvolanie pozitívneho prvého dojmu, ako prekonať nervozitu a trému.
Princípy úspešných prezentácií S. Jobsa.
Ako zvládať trému a aktívne načúvať.
Využitie verbálnej a neverbálnej komunikácie počas prezentácie – mimika, gestá, postoje.
Využitie rôznych audiovizuálnych prostriedkov pri prezentácii.
Ako reagovať na rôzne rušivé vplyvy v priebehu prezentácie.
Ako udržať prezentáciu pod kontrolou a doviesť ju do úspešného konca.
Ako vytvoriť pôsobivý záver prezentácie.
Úspešné fasilitovanie / moderovanie diskusie.

Vyjednávanie s internými / externými partnermi
Rozsah: 2 dni
Kritériá vyjednávania s partnerom
(dôraz na vzťah s partnerom a cieľ vyjednávania).
Definícia 5-tich základných štýlov vyjednávania s partnerom.
Principiálne vyjednávanie –
dosiahnutie obojstranne výhodnej pozície.
Pozičné vyjednávanie -
možnosti uplatnenia, dopad na vzťah s partnerom.
Ústupkové vyjednávanie – možnosti uplatnenia pri jednaní s partnerom.
Konformné vyjednávanie –
riziko rýchleho kompromisu pri jednaní s partnerom.
Indiferentné vyjednávanie – riziko neúspechu vyjednávania medzi partnermi na oboch stranách.
Príprava na vyjednávanie a stanovenie alternatív vyjednávania.
Stratégie a taktiky vyjednávania.
Špinavé triky pri vyjednávaní a ako sa voči nim brániť.

Úspešná asistentka
Rozsah: 1 deň
Štandardy komunikácie cez telefón a v osobnom styku.
E-mailová etiketa.
Pozitívny prístup.
Prvých päť minút – dôležitosť prvého dojmu.
Aktívne načúvaniu.
Typy otázok a práca s nimi.
Vysielanie sa nerovná príjem – ako vedome predchádzať stratám v komunikácii.
Komunikácia sa nerovná rozprávaniu – súlad verbálnej a neverbálnej komunikácie.
Teória ľadovca – význam vedomého pozitívneho pôsobenia na podvedomie druhých.
Ako zvládnuť nespokojného klienta.
Ako povedať NIE pozitívne – ponuka alternatív.

Customer Service – proklientský prístup
Rozsah: 2 dni
Rozdiel v komunikácii po telefóne a tvárou v tvár.
Princípy asertívnej komunikácie.
Štandardy proklientskej komunikácie.
Základne pravidlá komunikácie
(prvý dojem, eliminácia strát v komunikácií, neverbálna komunikácia).
Aktívne počúvanie.
Teória ľadovca –
dôležitosť pozitívneho ovplyvňovania podvedomia klientov.
Filter – referenčný rámec pre naše správanie.
E-mailová etiketa.
Rozhovor s náročnými klientmi.
Ako zvládnuť nespokojného klienta.
Ako riešiť námietky a negatívne otázky.
Riešenie sťažností a reklamácií.
Ako povedať “NIE” klientovi pozitívne.

Tréning trénerov
Rozsah: 2 dni
Úspešné otvorenie prezentácie / školenia a vyvolanie pozitívneho prvého dojmu.
Ako prekonať nervozitu a trému.
Ako nadviazať a udržať kontakt so skupinou.
Princípy vzdelávania dospelých.
Ako zvládať trému a aktívne načúvanie.
Využitie verbálnej (práca s hlasom) a
neverbálnej komunikácie počas prezentácie/školenia – mimika, gestá, postoje.
Využitie rôznych audiovizuálnych prostriedkov pri prezentácii / školení.
Ako reagovať na rôzne rušivé vplyvy v
priebehu školenia.
Úspešné fasilitovanie / moderovanie diskusie.
Osobnostné typy počas školenia a ako s nimi pracovať.
Spätná väzba – dávanie a prijímanie.
Obchodné zručnosti
Naše programy sú vždy šité na mieru – podľa stratégie firmy, kompetenčných modelov a hodnôt.

Vedenie predajného rozhovoru
Rozsah: 2 dni
Priebeh obchodného jednania s klientom – hlavné princípy.
Príprava na jednanie s klientom.
Zistenie potrieb klienta, princípy.
Fázy jednania s klientom, ich význam.
Využitie vizualizácie pri jednaní s klientom.
Flexibilita pri vedení rozhovoru s klientom, vedenie rozhovoru je na strane predajcu.
Efektívna argumentácia.
Odmietnutie požiadavky/nereálnej požiadavky klienta.
Zvládanie námietok klienta, osvojenie si techniky potvrdeného príjmu, riešenie vlastných námietok z praxe.
Pravidlá komunikácie pri jednaní s klientom.
Zvládanie sťažnosti klienta.
Techniky ukončenia obchodného jednania pri klasických i komplikovaných klientoch.

Situačný predaj a typológia klienta
Rozsah: 1 deň
Kritériá voľby štýlov jednania s klientom.
Využívanie rozdielnych prístupov ku klientovi v závislosti od jeho motivácie a kompetencie pre spoluprácu.
Individuálny prístup ku klientovi.
Definovanie 4 základných štýlov jednania s klientom: S1 – S4.
Príprava jednania a stanovenie cieľov spolupráce u jednotlivých typov klientov (stratégia).
Stavba taktiky jednania s klientom.
Vedenie obchodného rokovania pri jednotlivých štýloch jednania s klientom.
Motivácia a kompetencia klienta pre spoluprácu – motivencia.
Rozlíšenie 4 základných stupňov motivencie klienta: M1 – M4.
Farbená typológia klienta – praktické využitie.

Key Account Management
Rozsah: 2 dni
Atraktivita zákazníka / atraktivita dodávateľa.
Segmentácia klientov – stratégia manažmentu kľúčových zákazníkov podľa atraktivity klienta a pozície dodávateľa (firmy).
Vývoj vzťahu medzi klientom a dodávateľom, vyhnutie sa rutinnej spolupráci.
Zisk a obrat v jednotlivých štádiách vzťahu s klientom.
Pripútavacie mechanizmy v spolupráci klient – dodávateľ.
Definovanie DMU (Decision Making Unit) – skupina ľudí s vplyvom na konečné rozhodnutie.
Plánovací proces v manažmente kľúčových zákazníkov.
SWOT analýza – klient / dodávateľ.
Výber strategických výhod pre spoluprácu.
Mäkké a tvrdé ciele v spolupráci s klientom.
Akčný plán – plán jednotlivých krokov k dosiahnutiu cieľa dlhodobej spolupráce.

Nemo Enim Ipsam Voluptate
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris.

Vyjednávanie s obchodnými partnermi
Rozsah: 2 dni
Základné zásady vyjednávacieho procesu –
definícia jednotlivých fáz.
Príprava na vyjednávanie s klientom.
Dosiahnutie principiálneho vyjednávania –
obojstranne výhodná dohoda.
Zohľadnenie najlepšej, realistickej a poslednej
alternatívy vyjednávania.
Priebeh vyjednávania – analýza konkrétneho
vyjednávania a poskytnutie spätnej väzby z
videonahrávky.
Pravidlá komunikácie pri vyjednávaní.
Vyjednávacie stratégie.
Čisté vyjednávacie taktiky.
Nečisté taktiky (triky) pri vyjednávaní – obrana voči nim.
Možnosti uplatnenia ústupkovej stratégie vyjednávania – výhody / riziká.
Možnosti uplatnenia pozičnej stratégie vyjednávania – výhody / riziká.

Tempora Incidunt Labore
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris.