Moje Školenia

Manažérske a líderské zručnosti

Využívame zážitkové a interaktívne metódy, ktoré účastníkov zapájajú na 100 %. A-HA momenty, role play, diskusie či video tréning zabezpečia, že učenie sa stáva prirodzenou súčasťou práce.

courses 06 free img

People Management – vedenie ľudí

Rozsah: 2 dni
Ako viesť a motivovať zamestnancov
k samostatnému riešeniu úloh –
participatívny prístup.
Ako prezentovať / oznámiť rozhodnutie zamestnancovi – direktívny prístup.
Ako viesť našich zamestnancov, aby sa cítili spoluzodpovední za svoje povinnosti.
Umenie aktívne počúvať – kľúčová schopnosť manažéra/lídra .
Ako a kedy dávať vyváženú spätnú väzbu zamestnancom – korekčná a rozvojová SV.
Kontrola za účelom dosiahnutia zlepšenia. Pravidelné hodnotenie výsledkov zamestnancov – nástroj dlhodobej motivácie. Rozdiel medzi motiváciou a stimuláciou.

courses 05 free img

Líder ako partner v hierarchii

Rozsah: 1 deň
Prekonanie prekážok v komunikácii s 
nadriadeným a kolegami.
Predaj myšlienky, návrhu nadriadenému, kolegom. Efektívne odovzdávanie informácií v hierarchii.
Komunikácia v stresových situáciách.
Ako si zlepšiť reputáciu v očiach svojho nadriadeného pokiaľ sme urobili chybu. Ako poskytnúť spätnú väzbu v hierarchických vzťahoch (nadriadený/kolega).

person using macbook

Líder a jeho tím – vedenie tímových stretnutí

Rozsah: 1 deň
Ako úspešne moderovať tímovú poradu.
Ako efektívne využiť potenciál všetkých členov tímu.
Ako riadiť tímovú prácu pre získanie spoločného tímového rozhodnutia.
Synergický efekt a ako ho v tíme dosiahnuť. Ako motivovať tím v procese zmien. Tímové riešenie problémov. Budovanie dôvery v tíme a posilnenie tímového ducha.

apple laptop notebook

Štýly vedenia ľudí - Leadership

Rozsah: 2 + 1 deň
Ako vybrať vhodný štýl vedenia ľudí.
Ako rozlíšiť úroveň pripravenosti zamestnancov k  prevzatiu zadanej úlohy.
Akým štýlom jednať s nekompetentným a 
nemotivovaným pracovníkom (direktívny štýl).
Akým štýlom jednať s nekompetentným ale
motivovaným pracovníkom (inštruktážny štýl).
Akým štýlom jednať s kompetentným ale
nemotivovaným pracovníkom (participatívny štýl).
Akým štýlom jednať s kompetentným a motivovaným pracovníkom (delegujúci štýl).
Ako pracovať s jednotlivými štýlmi vedenia ľudí pri ich dlhodobom rozvoji.
3. deň - Individuálna prezentácia výstupov z dotazníkov na situačné štýly vedenia účastníkov tréningu - 180° spätná väzba (dotazníkové šetrenie: pohľad členov tímu vs. účastník - líder).

courses 02 free img

Líder ako kouč

Rozsah: 1 deň
Aké najdôležitejšie kvality má mať kouč?
Rozdiel medzi manažérom a koučom.
Komunikačné zručnosti kouča.
Vedenie koučovacieho rozhovoru za účelom stanovenia cieľov.
Metodológia koučovacieho rozhovoru. Práca s cieľmi v dlhodobom horizonte rozvoja koučovaného. Využitie koučingu v dennodennej práci manažéra pri rozvoji jednotlivcov a tímov.

courses 01 free img

Kreatívne techniky a princípy zmeny

Rozsah: 2 dni
Aké podmienky sú nevyhnutné pre úspešné kreatívne riešenie problémov.
Aké kroky musíme dodržať pri riešiteľskom stretnutí.
Aké sú techniky tvorivej práce môžeme využiť pri riešení problémov.
Ako moderovať / fasilitovať kreatívne tímové hľadanie riešení.
Praktické riešenie vlastných problémov účastníkov pri využití prezentovaných techník tvorivej práce. Princípy riadenia zmeny. Parametre zmeny – krivka smútku a fázy objavovania.

Mäkké zručnosti a osobnostný rozvoj

Naša filozofia je jednoduchá: od know-how k show-how – od teórie k praxi, od znalostí k udržateľnej zmene.

hcd skolenia 0007

Efektívna komunikácia

Rozsah: 2 dni
Princípy aktívneho počúvania.
Ako eliminovať straty v komunikácii.
Komunikácia ≠ Rozprávanie – dôležitosť neverbálnej zložky komunikácie.
Človek je ako ľadovec – ako pozitívne ovplyvniť podvedomie partnera.
3 Zákony ľadovca. Sila otázok. Filter – uhol pohľadu na realitu. E-mailová etiketa. Efektívna komunikácia v rámci firmy (kolega a nadriadený).

hcd skolenia 0008

Asertivita a riešenie konfliktu

Rozsah: 2 dni
Kľúčové kvality dôležité pre asertivitu.
10 asertívnych práv.
Emocionálna inteligencia – EQ.
Aktívne počúvať = vstúpiť do sveta tých druhých.
Asertívne techniky. Ako povedať efektívne NIE. Asertívna spätná väzba. Metódy riešenia konfliktu. Konsenzus – najlepší spôsob riešenia konfliktu. Arbitráž / mediácia.

hcd skolenia 0009

Sebariadenie a princípy časového manažmentu

Rozsah: 1 deň
Princípy Time Managementu IV. generácie a sebariadenia.
Reálne plánovanie svojho času.
Rozlíšenie aktivít podľa priorít.
Základné prekážky riadenia času.
Využitie a budovanie dobrých návykov pri riadení svojho času a predchádzanie stresujúcim situáciám.
Ako zamedziť vyrušovaniu pri práci.
Optimalizácia využitia svojho času pri práci s elektronickou poštou.
Ako povedať efektívne “NIE” zlodejom času. Ako efektívne delegovať s dôrazom na optimalizáciu využitia svojho času. Ako zvládať stres.

hcd skolenia 0010

Zvládanie stresu

Rozsah: 1 deň
Hlavné stresory na pracovisku a ako ich odstrániť – klíma na pracovisku.
Stresové vzorce komunikácie – ako predchádzať stresovým situáciám.
Zvládanie negatívnych emócií a myšlienok.
Prístupy k poznávaniu vlastnej osobnosti v záťažových situáciách – transakčná analýza.
Ako asertívne zvládať agresiu druhých ľudí voči našej osobe. Spôsoby relaxácie ako jedinečný nástroj boja proti psychickej únave (dynamické dýchanie, autogénny tréning).

hcd skolenia 0011

Presvedčivá prezentácia - ako pozitívne ovplyvniť auditórium a predať myšlienku

Rozsah: 2 dni
Úspešné otvorenie prezentácie a vyvolanie pozitívneho prvého dojmu, ako prekonať nervozitu a trému.
Princípy úspešných prezentácií S. Jobsa.
Ako zvládať trému a aktívne načúvať.
Využitie verbálnej a neverbálnej komunikácie počas prezentácie – mimika, gestá, postoje.
Využitie rôznych audiovizuálnych prostriedkov pri prezentácii.
Ako reagovať na rôzne rušivé vplyvy v priebehu prezentácie.
Ako udržať prezentáciu pod kontrolou a doviesť ju do úspešného konca. Ako vytvoriť pôsobivý záver prezentácie. Úspešné fasilitovanie / moderovanie diskusie.

hcd skolenia 0012

Vyjednávanie s internými / externými partnermi

Rozsah: 2 dni
Kritériá vyjednávania s partnerom
(dôraz na vzťah s partnerom a cieľ vyjednávania).
Definícia 5-tich základných štýlov vyjednávania s partnerom.
Principiálne vyjednávanie –
dosiahnutie obojstranne výhodnej pozície.
Pozičné vyjednávanie -
možnosti uplatnenia, dopad na vzťah s partnerom.
Ústupkové vyjednávanie – možnosti uplatnenia pri jednaní s partnerom.
Konformné vyjednávanie –
riziko rýchleho kompromisu pri jednaní s partnerom.
Indiferentné vyjednávanie – riziko neúspechu vyjednávania medzi partnermi na oboch stranách. Príprava na vyjednávanie a stanovenie alternatív vyjednávania.
Stratégie a taktiky vyjednávania.
Špinavé triky pri vyjednávaní a ako sa voči nim brániť.

hcd skolenia 0013

Úspešná asistentka

Rozsah: 1 deň
Štandardy komunikácie cez telefón a v osobnom styku.
E-mailová etiketa.
Pozitívny prístup.
Prvých päť minút – dôležitosť prvého dojmu.
Aktívne načúvaniu. Typy otázok a práca s nimi.
Vysielanie sa nerovná príjem – ako vedome predchádzať stratám v komunikácii.
Komunikácia sa nerovná rozprávaniu – súlad verbálnej a neverbálnej komunikácie.
Teória ľadovca – význam vedomého pozitívneho pôsobenia na podvedomie druhých. Ako zvládnuť nespokojného klienta.
Ako povedať NIE pozitívne – ponuka alternatív.

hcd skolenia 0014

Customer Service – proklientský prístup

Rozsah: 2 dni
Rozdiel v komunikácii po telefóne a tvárou v tvár.
Princípy asertívnej komunikácie.
Štandardy proklientskej komunikácie.
Základne pravidlá komunikácie
(prvý dojem, eliminácia strát v komunikácií, neverbálna komunikácia).
Aktívne počúvanie.
Teória ľadovca –
dôležitosť pozitívneho ovplyvňovania podvedomia klientov.
Filter – referenčný rámec pre naše správanie.
E-mailová etiketa.
Rozhovor s náročnými klientmi.
Ako zvládnuť nespokojného klienta.
Ako riešiť námietky a negatívne otázky. Riešenie sťažností a reklamácií. Ako povedať “NIE” klientovi pozitívne.

hcd skolenia 0015

Tréning trénerov

Rozsah: 2 dni
Úspešné otvorenie prezentácie / školenia a vyvolanie pozitívneho prvého dojmu.
Ako prekonať nervozitu a trému.
Ako nadviazať a udržať kontakt so skupinou.
Princípy vzdelávania dospelých.
Ako zvládať trému a aktívne načúvanie.
Využitie verbálnej (práca s hlasom) a
neverbálnej komunikácie počas prezentácie/školenia – mimika, gestá, postoje.
Využitie rôznych audiovizuálnych prostriedkov pri prezentácii / školení.
Ako reagovať na rôzne rušivé vplyvy v 
priebehu školenia.
Úspešné fasilitovanie / moderovanie diskusie. Osobnostné typy počas školenia a ako s nimi pracovať.
Spätná väzba – dávanie a prijímanie.

Obchodné zručnosti

Naše programy sú vždy šité na mieru – podľa stratégie firmy, kompetenčných modelov a hodnôt.

hcd skolenia 0016

Vedenie predajného rozhovoru

Rozsah: 2 dni
Priebeh obchodného jednania s klientom – hlavné princípy.
Príprava na jednanie s klientom.
Zistenie potrieb klienta, princípy.
Fázy jednania s klientom, ich význam.
Využitie vizualizácie pri jednaní s klientom.
Flexibilita pri vedení rozhovoru s klientom, vedenie rozhovoru je na strane predajcu.
Efektívna argumentácia.
Odmietnutie požiadavky/nereálnej požiadavky klienta.
Zvládanie námietok klienta, osvojenie si techniky potvrdeného príjmu, riešenie vlastných námietok z praxe.
Pravidlá komunikácie pri jednaní s klientom. Zvládanie sťažnosti klienta. Techniky ukončenia obchodného jednania pri klasických i komplikovaných klientoch.

hcd skolenia 0017

Situačný predaj a typológia klienta

Rozsah: 1 deň
Kritériá voľby štýlov jednania s klientom.
Využívanie rozdielnych prístupov ku klientovi v závislosti od jeho motivácie a kompetencie pre spoluprácu.
Individuálny prístup ku klientovi.
Definovanie 4 základných štýlov jednania s klientom: S1 – S4.
Príprava jednania a stanovenie cieľov spolupráce u jednotlivých typov klientov (stratégia).
Stavba taktiky jednania s klientom.
Vedenie obchodného rokovania pri jednotlivých štýloch jednania s klientom.
Motivácia a kompetencia klienta pre spoluprácu – motivencia. Rozlíšenie 4 základných stupňov motivencie klienta: M1 – M4.
Farbená typológia klienta – praktické využitie.

hcd skolenia 0018

Key Account Management

Rozsah: 2 dni
Atraktivita zákazníka / atraktivita dodávateľa.
Segmentácia klientov – stratégia manažmentu kľúčových zákazníkov podľa atraktivity klienta a pozície dodávateľa (firmy).
Vývoj vzťahu medzi klientom a dodávateľom, vyhnutie sa rutinnej spolupráci.
Zisk a obrat v jednotlivých štádiách vzťahu s klientom.
Pripútavacie mechanizmy v spolupráci klient – dodávateľ.
Definovanie DMU (Decision Making Unit) – skupina ľudí s vplyvom na konečné rozhodnutie.
Plánovací proces v manažmente kľúčových zákazníkov.
SWOT analýza – klient / dodávateľ. Výber strategických výhod pre spoluprácu.
Mäkké a tvrdé ciele v spolupráci s klientom. Akčný plán – plán jednotlivých krokov k dosiahnutiu cieľa dlhodobej spolupráce.

apple laptop notebook

Nemo Enim Ipsam Voluptate

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris.

hcd skolenia 0019

Vyjednávanie s obchodnými partnermi

Rozsah: 2 dni
Základné zásady vyjednávacieho procesu –
definícia jednotlivých fáz.
Príprava na vyjednávanie s klientom.
Dosiahnutie principiálneho vyjednávania –
obojstranne výhodná dohoda.
Zohľadnenie najlepšej, realistickej a poslednej
alternatívy vyjednávania.
Priebeh vyjednávania – analýza konkrétneho
vyjednávania a poskytnutie spätnej väzby z 
videonahrávky.
Pravidlá komunikácie pri vyjednávaní.
Vyjednávacie stratégie.
Čisté vyjednávacie taktiky.
Nečisté taktiky (triky) pri vyjednávaní – obrana voči nim. Možnosti uplatnenia ústupkovej stratégie vyjednávania – výhody / riziká. Možnosti uplatnenia pozičnej stratégie vyjednávania – výhody / riziká.

courses 01 free img

Tempora Incidunt Labore

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris.